We stellen je voor aan het nieuwste Embrace product: de IkWoon app voor huurders. Customers in je broekzak dus. Benieuwd hoe en wat? Klik dan op onderstaande digitale rondleiding.
Transcriptie e-learning
IkWoon Mobiele App: Eén iOS & Android app voor alle informatie voor huurders en het contact met ze (inclusief pushberichten)
Als huurder krijg je eerst een onboarding en digitale rondleiding door de IkHuur app. Op deze manier helpen we de huurder om de app te activeren, zodat deze taak niet bij de woningcorporatie komt te liggen. Code ontvangen? Laten we starten!
Op de startpagina zie je een overzicht van de belangrijkste functionaliteiten van de app. Via het menu onderin navigeer je snel naar de belangrijkste onderdelen, zoals contracten. Laten we een contract bekijken! Raadpleeg snel de belangrijkste informatie over jouw contract. Door naar beneden te scrollen, kun je meer details over jouw contract vinden. Denk hierbij aan:
- Huurkosten
- Hoe goed de woning in punten scoort
- Een te downloaden plattegrond
Inbox: Al jouw belangrijkste berichten, documenten en archief in één overzicht. Bekijk snel de berichten die je hebt ontvangen over jouw woning. Laten we een bericht openen! Hier ontvangt de huurder berichten vanuit de corporatie, bijvoorbeeld over de huur nota. Ook in de app kan een huurder snel betalen, bijvoorbeeld via iDeal. Nu we het toch over betalingen hebben: ook daar is een duidelijk overzicht voor. Zo ziet een huurder snel een overzicht van openstaande en betaalde betalingen Zie ook snel status, datum, bedragen en meer.
Mijn zaken: Heb je als huurder een (reparatie)verzoek ingediend? Volg dit dan via mijn zaken. Door op een zaak te klikken, opent een overzicht met alle informatie over het verzoek. Doorloop de stappen: keur iets goed, upload een document, etc. Direct contact hebben over een verzoek? Ook dat kan snel via de app!
Reparatieverzoek indienen: Benieuwd hoe een huurder een (reparatie)verzoek in kan dienen? Laten we dit eens proberen! Heel simpel: volg de stappen in de app:
- Stap 1: Wat is er aan de hand?
- Stap 2: Meer informatie
- Stap 3: Verzoek plannen