Benieuwd hoe de Embrace AI Agent je kan helpen jouw werk en digitale dienstverlening nog efficiënter te maken? Bekijk snel deze hoe en wat!
Transcriptie e-learning
Embrace AI Agent helpt om je werk en de digitale dienstverlening nog efficiënter te maken.
Een Duitstalige huurder neemt contact op via WhatsApp!
AI doorzoekt de kennisbank en geeft passende antwoorden door:
- Automatisch te vertalen
- Intentie van huurder te begrijpen (spreektaal)
- Empathie te tonen
Wanneer het antwoord niet in de kennisbank te vinden is, wordt de huurder doorverwezen naar een KCC-medewerker! De medewerker is klaar om het gesprek voort te zetten.
De medewerker spreekt Engels. Dankzij de bidirectionele AI-vertaling zien de medewerker én huurder automatisch berichten in de door hun gekozen taal. Hiermee voorkomen we taalbarrières! Uiteraard kan je altijd het originele bericht bekijken.
In dit voorbeeld is het Engelse bericht eerst automatisch vertaald naar het Duits, voordat het naar de medewerker is verzonden. De AI-agent doet suggesties voor relevante relaties (dus met wie je te maken hebt) en de volgende te ondernemen actie. De AI-suggestie is om een contactmoment vast te leggen door een ticket aan te maken. AI kiest ook een relevante naam voor het ticket.
AI maakt automatisch een samenvatting van de chat. Dit scheelt de medewerker veel tijd bij het maken van een ticket. Het 360° tab bevat ook een AI-samenvatting met de belangrijkste informatie over de huurder. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er speelt.
De AI agent is natuurlijk ook actief bij e-mail. Ook hier vat AI snel de mailwisseling samen en doet deze een suggestie voor een goed antwoord aan de huurder. Je kunt de e-mail vervolgens zelf aanpassen, of AI de tekst (in)formeler, korter of langer laten maken.
Welkom in het klantportaal! Ook bezoekers van de website en klantportaal profiteren van de AI-assistent. AI maakt de zoekmachine veel slimmer met een technologie genaamd semantisch zoeken.
Semantisch zoeken is een geavanceerde zoektechnologie die verder gaat dan simpele trefwoordvergelijkingen. In plaats van enkel woorden te matchen, probeert semantisch zoeken de betekenis en context van de zoekopdracht te begrijpen. Dit betekent dat het systeem de intentie achter de zoekopdracht analyseert en resultaten vindt die inhoudelijk overeenkomen, zelfs als de exacte woorden niet voorkomen in het document.
Bijvoorbeeld, als je zoekt op “Hoe maak ik pasta?”, kan semantisch zoeken ook resultaten geven die gaan over “pastarecepten” of “pasta koken,” omdat het begrijpt dat die termen inhoudelijk met elkaar verbonden zijn. Dit werkt met Natural Language Processing (NLP), die patronen in taal herkennen en contextueel relevante resultaten naar boven halen. Bij Embrace gebruiken we hiervoor ChatGPT van OpenAI (gehost in Microsoft Azure).