Door Microsoft 365 in Social te integreren zorg je voor meer verbinding van het digitale landschap en verhoog je de adoptie van M365. Je maakt Embrace hét startpunt van de werkdag voor alle medewerkers. Maar hoe werkt dit precies? Bekijk snel de digitale rondleiding!
Voor informatie omtrent configuratie en uitgebreide handleidingen, zie: Microsoft 365
Transcriptie e-learning
Door Microsoft 365 in Social te integreren, zorg je voor meer verbinding van het digitale landschap en verhoog je de adoptie van M365 door Embrace het gebruiksvriendelijke startpunt van de werkdag voor alle medewerkers te maken. Integreer met Teams, SharePoint, Outlook, PowerBI, Office Online en meer! Laten we de Microsoft-integraties ontdekken.
In de profiel pop-up zie je direct de Outlook agenda en Teams status van een collega. Niet bezig? Stuur dan snel een Teams chat! Je kunt een aantal Microsoft-widgets toevoegen aan je persoonlijke startpagina, bijvoorbeeld je Outlook agenda... óf laat direct je Outlook mail zien. Taken vanuit Microsoft To Do... Een uitgebreide versie van de Outlook agenda (alleen op profiel)... En een overzicht van de Microsoft Teams waar jij lid van bent!
Ook minder bekende Microsoft applicaties hebben een plek in Social: denk aan Stream video of Forms formulieren. We voegen steeds meer integraties en applicaties toe!
Of wat denk je van uitgebreide analytics op basis van Microsoft PowerBI? Dit helpt jou om Social op basis van data en statistieken door te ontwikkelen.
Last but not least: SharePoint, OneDrive en Office Online
Het is mogelijk om Embrace groepen 1 op 1 te koppelen aan Microsoft Teams kanalen. Hiermee zorg je ervoor dat:
- SharePoint Documenten in Embrace getoond kunnen worden (in documentenmodule en groepen)
- Zoeken in Embrace nu ook organisatiedocumenten in Microsoft doorzoekt (SharePoint, Teams)
Maar dat is niet alles! Tot slot:
- Laat persoonlijke OneDrive documenten in één overzicht terug komen (ook doorzoekbaar!)
- Pas bestanden in Word, PowerPoint en Excel direct aan met de Office Online integratie